במסגרת הקמפיין ל"שטרן חשמל" הרצנו שורה ארוכה של פרסומות עם מסר אחיד, קליט וברור, כאשר העיצוב הגרפי חוזר על עצמו, באותו מוטיב, כל פעם עם מוצר אחר.
הרעיון הוא לשרטט קווי מתאר של חדר בבית, דוגמת מטבח וכד', ואילו מוצרי החשמל שבתוכו יופיעו כתמונה, המסר הוא שלמרות שהבית הוא עדין רק בתכנון על הניר, מכשירי החשמל כבר ישנם, ומחכים בשטרן חשמל, כיון שיש דברים שלא צריך לתכנן.
החזרה על המסר פעמים רבות בואריאציות שונות מקבעת את התודעה הזו, וצורבת בזיכרון את המסר הפירסומי, וגם יוצרת ענין ובאז סביב המודעות המתפרסמות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה