יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

כפתור ופרח

במסגרת מיתוג ושיווק פרסומי נרחב לחנות “כפתור ופרח” המתמחה ביודאיקה ופרוכות וכדומה, החלטנו ללכת על קמפיין משולב של מודעות רחוב שינוי פני החנות עם מדבקות רצפה וכדורים תלויים בחנות בדמות הלוגו עם חשיפה למקומונים שונים.

מודעת הרחוב היתה צריכה להיות נקיה וברורה במבט ראשוני שכן אין לאנשים זמן להתעמק במודעה כשהם ברחוב וממהרים לדרכם, שלא כמו מודעה לעיתון.

ועל כן החלטתי שהטקסט “70%” יתפוס מחצית המודעה ובאמצעיתה, כאשר למעלה בולט הכיתוב “SALE” ולמטה פירוט מהות החברה ויתרונותיה, וכמו כן חשיפת החוגו לקהלים שלא מכירים עדין.

כמו שאפשר לשים לב המודעה משדרת נכבדות ומוזהבת יחד עם הפרנזים של הפרוכת המשווים אווירה של יודאיקה ופרוכות, כאשר הרקע מוטבע בלוגו החברה, כמו כן ה”0″ של השבעים אחוז בנוי מלוגו החנות.

המודעה תופסת את העין למרחוק עקב הצבעים העזים שלה, ויחד עם זאת לא מכבידה על העין מכיון שהיא מרווחת דיה ואינה עמוסת פרטים, כמו כן הטיפוגרפיה בנויה היטב בצורה כזו שהפוקוס יהיה על ה-70 אחוז כך שתיחקק בראש.

אי”ה בהמשך אעלה את המשך המיתוג בשטח החנות .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה