יום שבת, 2 בינואר 2010

טועמיה

במסגרת עבודת מיתוג מקיפה למסעדת וקייטרינג "טועמיה", שינינו ועיצבנו מחדש את כל מה שמקיף את "טועמיה".
ראשית כל לקחנו את הפונט של טועמיה שקצת צלע, והוספנו לו נופך בצורת הסיר עם צבעי הבורדו - בז', מה שהפך ללוגו יוקרתי, הצבעים החמים מזוהים מיידית כשייכים ל"טועמיה", וביחד עם הסלוגן "בטעם הייחודי של סבתא בריינדל" הפכנו את "טועמיה" למותג מנצח.
לכל הנ"ל הוספנו תמונה איכותית של אוכל המאפיין את המסעדה, כי מה לעשות כל זמן שלא רואים בעיניים - בלוטות הרוק לא פועלות, חזרנו על אותה תמונה בכל הפירסומים עד שהתקבעה בראש וזוהתה מיידית עם "טועמיה".הוסף תמונהבמקביל בתחילת הקמפיין ביצענו שיווק אגרסיבי בכל פלטפורמת השיווק ובכל המדיות, החל בעיתונים, מקומונים, לוחול, מודעות רחוב, פלאיירים, מבצעים, קופונים, סטריפים, ועוד, יחד עם זאת ביצענו עבודת שילוט מדהימה ומקיפה בתוככי החנות מהשלטים שבחוץ, רולאפים, שילוט הצומת שבה החנות, מדבקות ע"ג החלונות, דגלונים, ועוד. כל זאת יצר פצצת פרסום ענקית שלא היה אפשר להתעלם ממנה, ברחוב, בעיתון, באיזור החנות, בחדרי המדרגות, ועוד. ואכן ההדים והתגובות לפרסום היו מדהימות והצדיקו במלואה את הגישה הפרסומית שננקטה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה