יום רביעי, 8 ביוני 2011

הלויים

עסק חדש, מיתוג חדש, זה מרגש כאילו זה הפעם הראשונה שעשינו זאת בסטודיו.
זה להפוך את החלום של הלקוח למציאות, חיה, נושמת, ותוססת.
זה לבנות לו שפה שבה הוא / העסק מתחיל לדבר: צבע, גריד, פונט, הזדהות עם הקהל וכו'.

בפרסום הנוכחי בחרנו בצבעים יחודיים שיבליטו את העסק, ולא יהפכו אותו לסתם עסק של סת"ם, במיוחד כאשר הפרסום פנה לקהל יעד שלא כולו דתי.

כמו כן, עסק זה מוכר מתנות יהודיות ואומנותיות בסגנון יודאיקי מובהק,ולכן מתאים לו דווקא צבעים קרים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה