יום שני, 8 באוגוסט 2011

מחפש תחליף?

מה כבר אפשר לרגש ולחדש בפרסומת לצינג'?

עם קצת מחשבה זה יתכן, בשבוע הראשון מופיע ויז'ואל, המכניס את הצופה להרגשה של לחץ, דוחק, צפיפות, והמתנה, והכותרת מדגישה את המובן מאליו, מחפש תחליף?


במודעה השניה, לאחר שבוע מופיעה התשובה, בכפל משמעות, יש מקום להחליף, והתמונה משבוע שעבר מתבהרת, בדמות הדולר. המקבע את המודעה כמודעת צינג' לגיטימית.

כמו כן הלוגו, "ירוק ברמה" נעשה לאחר מחשבה ותיאום לכל הקונספט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה