יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

תרגישו בבית.

המגזר  החרדי רובו ככולו יודע לקנות טוב, לקנות מוצר איכותי וגם אוהב לקנות בחנות מעוצבת, עם מבחר אדיר ושירות טוב.
אבל הוא לא יוותר על תחושת הביתיות (ההימשיות, הקהילתיות) ויחד עם זאת הוא לא ישלם מחיר גבוה על המוצר, הוא יעשה את כל הבירורים האפשריים, הוא ישווה הוא יבדוק, הוא ילך לחנויות ואף חלקו יסתכל במכירות ברשת האינטרנט.

כיום ישנם הרבה מכירות ביתיות המתנהלות בעקר טלפונית מסלון הבית, מה שמקנה ללקוח הרגשה, כאילו שם נמצא המחיר הזול ביותר, כביכול בעל המכירה ,חוסך שכירות, עובדים, תחזוקה שוטפת וכד'. ולכן אנשים  נכנסים לכל חנות, מקבלים רושם על המוצר ורוכשים בסופו של דבר במכירה הביתית.



בקמפין של “שטרן חשמל” אנו חושפים בפני הלקוח סדרה של מודעות הגורמת להרגשה ביתית אך במקביל אלגנטית ויוקרתית, כלומר הלקוח יוכל לקבל רושם של קניה במקום טוב, שירות מעולה - גב חזק, חנות עם אבא, מבחר ענק, תצוגה מרשימה, אבל הוא מוזמן להרגיש  בבית מבחינת הצוות, האווירה ובעיקר  המחיר זול  כפי שאתה משלם בכל מכירה ביתית.

הויזואל של המכונה הפתוחה עם הכביסה יוצרת קרבה מסוימת ללקוח, שאם אין לנו את הדיסטנס להחביא את הכביסה המלוכלכת, כנראה שבאמת אנו מרגשים  בבית.
בהמשך הקמפין נציג, מקרר פתוח עם מאכלים - כי מי לא מכיר את התחושה החמימה והביתית לבוא הביתה ובשלב הראשון לפתוח את המקרר, לא משנה אם רעבים או לא , זוהי תנועה שגרתית בכל בית.

לאחר מכן נציג תנור אפיה  עם  דלת פתוחה ועוגה נאפית אולי אפילו כלי אפיה עם לכלוך של אפיה ... מדיח כלים - עם כלים .. מייבש כביסה וכד'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה