יום שבת, 3 בדצמבר 2011

יריד ענק

בבואי לעצב מודעה זו, התרכזתי בעיקר בדבר אחד, כיצד הצופה במודעה זו, שהתפרסמה בכל המדיות האפשריות, (עיתונות, שלטי חוצות) יזהה מיד את הפוטנציאל של היריד, ואת ההזדמנות החד פעמית שלה, ויסמן לעצמו שכדאי לראות מה יש שם.
היא צריכה להיות מושכת, יפה, מעוצבת בקפידה, ויחד עם זאת מסר מרכזי אחד שבולט ברקע, כשכל האלמנטים הנוספים הם נלווים לה.
מודעה זו מחברת את כל הפרמטרים הנ"ל, וזו גדולתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה