יום שבת, 8 בדצמבר 2012

י. וייזר



אין כמו מודעה צבעונית, אבל כשנגזר על גרפיקאי/ת לעצב מודעה ש/ל (על גבי זרחן) זה כבר אתגר אמיתי.
כשהלקוח פנה לקבל עצה איזו מודעת רחוב כדאי לעשות בתקופת חנוכה, אמרתי לו חד משמעית:
"ברור שהכי פשוט וכדאי לגרפיקאי זה מודעה צבעונית, שהיא גם קלה להכנה וגם דורשת שעות עיצוב נוספים, אבל לך כלקוח, עדיף מודעה שחור לבן ע"ג נייר זרחן"
כי כמות המודעות הבלתי נתפסת (כשבערב חנוכה הודבקו מעל 40 מודעות רחוב) והרעש שהם יוצרות, חייבים להתמודד מולן באמצעות נייר פשוט אך זרחני, שממתג את העיניים למודעה, וגם חוסכך כמה שקלים ללקוח.
נ.ב. אם תשימו לב, הכתובת כתובה מעט בגדול, וזאת בניגוד לכללי הטיפוגרפיה המקובלים, אבל לפעמים כשחשוב להדגיש ענין מסוים טובת הלקוח מעל הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה