יום שבת, 5 בינואר 2013

קבוצת רכישה ברמת בית שמש

כמשרד המתמחה בפרסום נדל"ן, לקחנו על עצמנו פרסום ושייוק מכרז המוצע בימים אלו בפרוייקט המשקפיים ברמת בית שמש א'. 
הרעיון הראשוני והמתבקש מאליו, לבנות את הקמפיין על השם הקליט "משקפיים" נפל באותו מהירות שעלה, למרות הויז'ואליות והמגוון הרחב של האפשרויות העיצוביות שהוא מביא איתו, וזאת משום שידענו ששאר החברות והקבוצות ימהרו להשתמש באותו גימיק, והוא יאבד מזוהרו במהירות.
ואכן כצפוי, תוך ימים הופיעו מספר רב של גופים מסחרים המתחרים אף הם באותו פרויקט בשלל עיצובים שהמוטיב המרכזי שבהם הוא ענין ה"משקף".
אי לכך בחרנו ללכת על הכיוון היציב מבחינת המכירות שזהו "טוב מראה עינים" כלומר, להראות את הרכס המדובר ולחבר את הצופה בתחושה בלתי אמצעית לפרויקט המדובר, בתוספת נופך החלון שאמנם ידועה במודעות מהסוג הזה, אבל לעולם לא נס לחה.
הסלוגן "לבנות על מקצוענים" נבחר עם כפל משמעות, גם בניה פיזית, וגם דבר רציני שניתן לבנות עליו, הכותרת ,לגור במרכז של המרכז" נבחר לאחר שבקבוצות מיקוד נכחנו לדעת שזה הדבר המוכר והמענין את האנשים, הנגישות של הפרויקט וביחד עם האיכות והרצינות של קבוצת כנען וצוריאל קריספל שיש לו קבלות בתחום, אפשר לבנות על זה!!

מודעה לעיתונות
מודעה זו נפרסה על פני מגוון רחב של עיתונים ועלוני פרסום בתפוצה רחבה.
יחד עם זאת, העלנו קמפיין אינטרנטי מושקע באתר "כיכר השבת", הכלל כתבת פרסום, יחד עם שישה באנרים מרצדים המפנים לדף נחיתה המצורף כאן. 
דף נחיתה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה