יום חמישי, 28 בפברואר 2013

קופת הקהל - חיפה



טיזר 1
אנו גאים על הובלת קמפיין פורים 2013 של הקופה.


נפרט כאן מקצת מהתהליכים והכוונות שעמדו מאחורי הקמפיין הנ"ל.

ראשית, כדי לעורר את השטח הוחלט על עיצוב מספר 'טיזר'ים (מודעות מקדימות).

המודעות נועדו לעורר ולגרות את בלוטת הסקרנות של הציבור, ללא יכולת אמיתית לפצח את המסתתר מאחורי הפרסומים.







טיזרים:
טיזר 2


פשקווילים:
במקביל, חולקו פשקווילים ברחובות המוסיפים ענין וצבע.


מודעה מסכמת:
לאחר מכן, כאשר השמועות כבר רחשו, הוצאנו את ההודעה המסכמת, ומבהירה "תושבי חיפה תורמים לעניי חיפה"


מדבקות:
במקביל הפקנו מדבקות עגולות, שהודבקו באישון ליל בפתחי הבתים, ליד המזוזה... שיטת פרסום זו קרויה "שיוק גרילה".

מודעות 'כתב שליחות':
הפקנו מודעה הקרויה "כתב שליחות", מכיון שבמוצאי שבת קוראים מגילה ואין למתפללים כסף בכיסם, לפיכך ההתרמה נעשתה מוקדם ע"י כתב שליחות שהופץ ברחבי העיר.
המודעה השניה נועדה להלחיץ ולתת את תחושת הדחיפות על הזמן המזדחל לו, ולכן טוב יהיה להקדים ולהפקיד מראש את ה'מתנות לעניים'.


מעטפות:
מעטפות הונחו בבתי כנסיות, ע"מ לשלוח דרכם את אותו 'כתב שליחות'.

מודעת סיכום:
מודעה זו התפרסמה ממש ערב החג, ונועדה 'לנעול' את הציבור על המחויבות לקופה, עם ויז'ואל חד וישיר.


שמשונית:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה