יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

צרכנית הלבשה

כמה מילים על המיתוג העומד מאחורי המודעה.

ל"צרכניית הלבשה" היתה בעיה גדולה בכל הקשור לפורים, אנשים לא דימיינו נאת משלוח המנות שלהם קשורה איכשהוא לנדוניה של הבן או הבת, זה שנים שמוכרים לנו למשלוח מנות סלסלה עם כמה וופלים וקפה נמס, גם המשקיעים לא עיצאו מן "הסלסלה" והשקיעו ומילאו אותה במיטב המעדנים.

המשימה העליונה שעמדה לנגד ענינו איך לשכנע את עמך בית ישראל להגיש משלוח ייחודי ורענן וגם שימושי להפליא, בדמות בגדים ונדוניה וכד'.

מכאן גם משחק המילים בכותרת משלוח בנות, בנות תחת מנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה