יום רביעי, 25 בינואר 2012

זמן איכות


עסק הפועל בתוך בית פרטי, ומשם הוא מביא את לקוחותיו, יכול ללקות בחר בכל מה שקשור לנושא הפרסומי, הבולטות והנוכחות בשוק.
אולם אנו החלטנו שדווקא דבר זה ייהוה את המודל הפרסומי של "שטרן חשמל" בביתר, ויהוה את גורם המשיכה.
הרעיון שעומד מאחורי החשיבה הפרסומית הוא שרק אדם שהוא מאנשי העיר וחי את הווית העיר ואנשיה, ויודע בדיוק את שיחם וענינם, תקציבם, והעדפותיהם, הוא הראוי לספק להם את הנדרש.
ומה נדרש מהם, כמובן זמן איכות, עם קרוביהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה