יום חמישי, 26 בינואר 2012

פרסום עם עוצמה!

הנה קם לו עיתון פירסומי בבית שמש, וכבר מההתחלה מעמיד רף ציפיות גבוה בדמות שם שאומר הכל: עומצת הפרסום
הלוגו נבנה במיוחד למטרה זו, ומשדר נוכחות ויציבות, עם צבעי שחור ואדום הקלאסיים לעלונים אלו, כאשר הטוויסט ששובר את הענין נוצר בדמות הצבע האפור-כסוף שמוסיף נופך מלכותי ויוקרתי משהו.
אין ספק שאכן נפל דבר בבית שמש, לא עוד מודעות שעיקרם הוא תוכן בליוי בסיסי של עיצוב, אלא השקעה רבה בעיצוב המודעות והבנה שכל מודעה המבוצעת ע"י העיתון ונעשית ע"י משרדנו, זכאית לחשיבה גרפית מוקדמת והקפדה על כל פרט.
כמה גליונות של "עוצמת הפרסום"

תגובה 1:

  1. "לא שותים קפה ולא ישנים"... חחחח אהבתי את המוטו הזה :)
    משעשע

    השבמחק